Som turneringsleder vil eg med dette takke alle som brukte heile eller deler av helga for å gjøre en dugnadsinnsats for Åheim IL under Olivin-Cup.
Arrangementet har nok en gang vært en suksess, takket være alle som mer eller mindre frivillig stiller opp og tar et tak i alle de forskjellige gruppene som er i funksjon.
Kjøkkengjengen har nok en gang levert mat og drikke i store mengder til spillere og publikum. Tilbakemeldingene fra ulike representanter fra våre gjester er udelt positive, spesielt har det vært fremhevet at det har vært mulig å kjøpe "ordentlig mat" til en fornuftig pris. Alle tre kveldene stilte renholdsgjengen opp og satte hallen i stand til neste dag, slik at vi kunne tilby rene og ordentlige garderober og tribuner. Dei unge vaktene fra gutte- og tidligere jentelaget tok gjennom heile arrangementet "drittjobben" med å tømme søppel og rydde på tribunen og i garderobene. På kontoret hadde data/musikk avdelinga tilholdssted. Dei sørga for at alle resultat og masse bilder og filmer vart presentert både i hallen og på heimesida vår. Etter hver scoring, og under alle premieutdelinger, var det heftig musikk fra den nye forsterkeren vår. (Vi klarte til slutt å sprenge sikringene i høyttalerne)
I sekretariatet og lagsmottak var til enhver tid på plass 6-7 personer som tok hånd om å ønske lagene velkommen og dele ut effekter og premier, annonsere lag og målscorere, samt å passe på at lagene kom på banen til rett tid. Til slutt må alle dommere som sørget for at kampene gikk etter regelverket nevnes. Når dommerne i etterkant får skryt av laglederne, tyder dette på at de har gjort en god jobb.
Denne gangen var det svært mange av ungdommene i Åheim IL som stilte opp og gjorde en kjempeinnsats. Dette betyr at rekrutteringen er på plass, slik at vi kan arrangere også i fremtiden.
Det er en fornøyelse å være turneringsleder når man har et slikt fantastisk apparat i ryggen.
TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!
AH